onsdag den 4. juli 2012

I'm on a roooll here!

På en skala fra 1-10, er jeg omtrent  på en 9'er lykkelig lige nu - som jeg skriver det her.
Jeg er stadig midt i min abnorme sex-rus. Jeg er begyndt at blive lidt bange for mig selv. Rider på en bølge, jeg ikke rigtigt ved om jeg kan stoppe - eller om det overhovedet er nødvendigt?

I går, var jeg bl.a. ude hos en kunde - ejendomsmægler, som havde en lejlighed, han er i gang med at sælge. Han ville have det sådan, at vi mødtes ude foran, og skulle formelt give hinanden hånden - som om jeg skulle se lejligheden.
Jeg er bange for at det mest formelle man kunne se på mig, var min sorte blazer.. Ellers stod den på über stram
Lårkort, Nederdel, høje hæle og selvsiddende! - ingen trusser!
Vi gik op af tapperne, destination: 7. sal, "penthouse".
Hele vejen op, gik han og tog på min røv, krængede min nederdel lidt op, og kørte en finger mellem mine læber.. Nøjsh det var frækt! Og oveni hatten, var han ikke heelt bad looking!
Da vi nåede ind, var der yderligere et par trapper op til selve lejligheden.. Dér, gav han mig lynhurtigt mine penge - og væltede mig omkuld, trak min nederdel helt op på maven, og gik ellers i gang med at voldtage min fisse med tungen.. Hele set-uppet, vejede heldigvis op for hans lack-of-plesure-giving. Hvad laver han med den tunge? Tror han at min fisse forsvinder på magisk vis, hvis han ikke skynder sig?

Anyways! Det viste sig, at han var udstyret med en pik langt over gennemsnittet! Den var en fornøjelse at lege med, og jeg nød det i fulde drag! - jeg nåede desværre ikke at ordne mig selv -havde jeg ellers godt kunne tænke mig, med dén pik i hænderne.. Og munden-.
Jeg har jo en lille forkærlighed for sperm.. Så da jeg opdagede at han kom som En hest - tykt Hvidt Klæbrigt-
- blev jeg fuldstændigt overvældet!!
Han sendte mig heldigvis afsted
Med et "næste gang skal jeg kneppe dig - dine billeder retfærdiggøre slet ikke dit udsende og din frækhed!"

Jo tak.. Jeg vil gerne!

Lige nu - tager jeg lige et hvil. Jeg tænker det er nødvendigt at passe på sig selv, når man er på sex-trip.
Det her billede illustrer hva jeg treater mig selv med, inden jeg skal ud og købe nogle nye selvsiddende + hofteholdere - kunde nr. 3 ødelagde det igår.. Yeah. Det gik lidt vildt for sig.
Han smed heldigvis lidt ekstra cash - til nye beklædningsgenstande. Ha ha. Det manglede sgu da også bare! :-)


2 kommentarer:

  1. Jeg var en af dem som fandt dig i gennem woman, og hold da kæft hvor jeg glad for det (: synes det er fedt at du kan være så åben og ærlig omkring det og har virkelig respekt for dig fordi du gør som du har lyst og lader dig ikke gå slukøret pga nogen uforstående piger (:
    Du har en fantastisk og virkelig livagtigt måde at skrive på og selvom du giver mange sex detaljer (hurra for at få inspiration til sexlivet! Tak!) så gør du det stadig med god humor (:
    Glæder mig ivrigt til næste indlæg (:

    SvarSlet
    Svar
    1. Det varmer sgu at få sådan en kommentar! Jeg takker ydmygt!

      Jeg skriver jo i grunden heller ikke for deres skyld - men mest for min egen (og folk som dig;))
      Altid klar med lidt inspiration til sexlivet, der er nok at tage af ;)

      Nyt indlæg ved komme en af dagene. Er lidt travl for tiden :)

      Tea

      Slet