torsdag den 12. juli 2012

Mit privat liv er i vejen!

Grundet en masse nye ting og omvæltninger i privaten, har jeg været nødt til, fra dags dato, lige at sætte min rus på hold, den næste uges tid.
Det irritere mig, at jeg ikke selv kan bestemme, hvad jeg har lyst til at bruge min tid på. Nuvel, jeg er jo ligesom også nødt til at priotere. 
Jeg nåede lige en travl weekend, der både indeholdte byture og frække aftaler.
Det var seriøst den bedste weekend længe!


Jeg havde en aftale i torsdags.. Eller var det fredag? - Jeg har ikke lige styr på dagene for tiden. Glemmer lidt tid og sted, når jeg lander i et sextrip.
Jeg gik i bad, sæbede mig ind, og -som altid- barberede diverse steder hvor man bare gerne ville ønske, at man var en af de dér hårløser katte - fuck jeg misunder dem nogle gange.
Anyways! Skraberen fik da lige lyst til at flå min ankel totalt op! Jeg kan simpelthen være så klodset! Virkelig.. ikke bare sådan-du ved, normalt klodset.. sådan.. none-stop uheldig-klodset. Jeg fortæller mig selv, at det er en del af min charme....
Det ville ikke stoppe med at bløde - og da jeg pt ligger i total flytterod - var det umuligt at finde første-hjælp-kittet frem!! Der var halv anden time, til min chauffør var klar med beskeden "Klar Chef". Fuck.
halv anden time efter, var det stadig ikke stoppet. jeg overvejde et kort øjeblik, de superlim jeg havde stående til min forfaldende reol.


SMS, Mr. Keeper(Ja, det kalder jeg altså min chauffør):
-"DU.. er ikke kørt endnu, VEL?"
-"Er det aflyst?"
-PLASTER.. Jeg.. bløder.. på.. min fod"
-"No worries, plaster i bilen"




Lige i dét øjeblik, havde jeg lyst til at skrive at skrive Jeg Elsker Dig.
Men jeg tænkte, ok.. ro på psyco Tea. 

Helt sertiøst, jeg har endnu ikke oplevet, at jeg har manglet noget i den bil, og han ikke havde det! Han er så vild, og en eeengel <3 Og eyecandy. Men det behøver han jo ikke at vide. Hø-hø.
io'd do him for free ^^ 


Btw.
et af de fedeste kick, er der hvor man sidder i bilen.. Egentligt på vej hjem fra et par aftaler - og der så dumper en time-til-time aftale ind. Jeg kan virkelig aldrig sige nej til dem!
Det der med, at der sidder en, et eller andet sted i københavn, er liderlig, har set min annonce, og valgt mig, ud af hundredevis af andre! Det er en umulighed at sige nejtak.
Dem havde jeg et par stykker af i weekenden - og jeg elsker det!
mmmh.






Vi snakkes hen af vejen, gør vi ikke ?


Hold jer frække!


Polite.Skank

Ingen kommentarer:

Send en kommentar