onsdag den 27. juni 2012

Haters Gonna Hate

Jeg vil gerne lige starte med, at hilse på jer, der har fundet mig via Woman.dk.
Og en lille halv-irriteret notits, til jer, der enten synes jeg "Skriver for godt" "Er utroværdig" og som synes, at min blog minder mest om en "Erotisk novelle skrevet af et gusten-liderligt-halvgammelt-hankønsvæsen" - liderlig: ok, den vil jeg godt gå med på, men sidst jeg tjekkede, havde jeg da både bryster og mens ;-) . Så dér må jeg sgu skuffe.  .
Jeg stopper ikke med at skrive som jeg gør. Jeg vil ikke gå ned på dramatik eller min måde at fortælle mine oplevelser på. - For det er sådan jeg har det, det er dét, der er mit kick - min rus! Jeg skriver på min måde for, at få dem der læser med til, at få en close-enough følelse af, hvad jeg føler :-) 




Jeg skal til at ud af døren, jeg smider dette indlæg på for lige at degraderer mig mod Woman-Ladies :-)  - men senere i idag, vil jeg skrive om et møde jeg havde med en mand, (og jeg tror egentligt, jeg vil prøve at gå lidt op på dramatik, bare fordi jeg elsker at provokerer ;-) ) Vesterbro, der senere skulle vise sig at være en kaliber af narcissisme og manipulation, hvor  jeg langt fra kan være med længere. (indrømmede jeg lige min indre narcissist dér?) 




Holla.




Polite Skank.

Update: travle uforudsete dage, har lige sneget sig ind på mig. Vender stærkt tilbage når de er slugt (hæhæ, Sjovt-lille-ordspil)

2 kommentarer:

  1. Jeg kan godt lide din måde at skrive på. Så længe jeg er godt underholdt, så er jeg egentlig ligeglad med om du er en gammel liderbuk af hankøn, som tænder på at skrive;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du aner ikke hvor meget, sådan en lille kommentar betyder :-)
      - jeg har dog valgt, at tage et billede af min "ikke så mandige krop" - med et skildt hvor der står mit navn. Så kan vi lige få slået det fast én gang for alle :-)

      Slet