søndag den 17. juni 2012

Den del af samfundet, alle kender men ingen taler om.



Velkommen, velkommen til mine dybeste hemmeligheder, inderste tanker og mest forskruede lyster. Hvis du er landet her, er det sandsyneligvis fordi du har søgt på noget du inderst inde godt ved er lidt forbudt.
Jeg takker.


Jeg er ikke flov over det jeg laver - det er bare nemmest at holde alle jeg kender, uden for mit hemmelige liv, i søgen på grænser og de erotiske rus, på kanten af livet.
Ung kvinde, først i 20'erne, med en ustyrlig trang til at sælge sin krop og sit selskab. 
Jeg nejer.
Jeg elsker at have kontrollen, og jeg elsker faren for at miste den. Jeg elsker sex og jeg elsker at have flere penge end de fleste. Jeg er tilfreds. Det er jeg virkelig.
Jeg er god til at worke mænd. med fare for at komme til at lyde som en narcissistisk psykopat kælling, så er jeg virkelig dygtig til at manipulere, ved hjælp af min ud-over-det-sædvanlige-krop og naturligt flirtende farlige personlighed. Det er også en del af min afhængighed, I guess. Hvor langt kan du gå? Hvad kan du bilde dig ind?
Det er altid en udfordring, når man får en ny kunde, at skrue sig ind på, hvilken tøs/luder/sødstudine/kvinde/damsel-in-distress, de søger. Jeg er som regel lynhurtig til at gennemskue det. Derfra, er det sådan set bare at påtage sig den personlighed de søger, og give den gas.
Jeg nyder at tilfredsstille, jeg nyder det faktisk mere end selv at blive. jeg ved ikke helt hvorfor.


Jeg fandt ud af, da jeg var ret ung, at jeg havde et naturtalent for sex og jeg giver et fucking prima blowjob - så hvorfor ikke tjene lidt penge på det - og udfordre sine grænser samtidig?


I den her blog, vil jeg lukke dig ind i min egen lille forskruede verden. Sex-coke-grænser-latter-tårer. Helt fra den dybeste del af Vesterbro, til det nordligste af Whiskybæltet.
Gamle - som nye oplevelser.


Polite Skank.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar